Pięknie nakryty stół i czas przy nim spędzony to nie jedyna okazja aby zauważyć markę Regalia. Poprzez akcje sponsorowane firma aktywnie uczestniczy w życiu polskiego społeczeństwa, a logo Regalia kojarzy się również z kulturą i sportem.
Od stuleci jednym z najważniejszych elementów życia kulturalnego każdego narodu są przedstawienia teatralne. Od 2003 roku Regalia wspiera teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu. Wieloletnia współpraca, a także coraz bliższe i cieplejsze stosunki z teatrem przyczyniły się do wręczenia firmie statuetki Wilam 2006 w kategorii Przyjaciel Teatru.
Inne akcje sponsorowane:
- 2006-2008 - sponsor Mariusza Puszakowskiego, żużel
- 2004, 2005 - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
- 2001-2004 - sponsor Tomasza Michnickiego, motocross
- 2002 - sponsor Motocrossowych Mistrzostw Polski w Chełmnie
- 2000, 2001 - sponsor toruńskiej drużyny żużlowej